Bereikbaar van 08:30 - 17:30 uur

Veelgestelde vragen

In de lijst met meest gestelde vragen hebben we zoveel mogelijk informatie opgenomen om je op weg te helpen.

Vind het antwoord op je vraag

De instellingen kun je vinden in onze mail-faq
Maak gebruik van een spamfilter. Phishing- en spamberichten zijn natuurlijk erg vervelend. Heeft u ondanks het gebruik van filters toch nog last van veel spam berichten? Wij bieden op maat gemaakte spamfilter oplossingen die je berichten veilig filteren.
Erg vervelend natuurlijk, wanneer je PC of werkstation niet meer op wilt starten. Probeer het apparaat eerst eens van het netstroom los te koppelen, en na 1 minuut weer aan te sluiten. Heeft dit niet geholpen? Geen zorgen, we staan voor je klaar.
Haal uw toestel van de netspanning (220V) en wacht 10 minuten. Zet de spanning weer op het toestel. Werkt het toestel nu nog niet, dan staat er een foutmelding op het display. Neem contact met ons op, we helpen je graag.
Er kan een groot verschil zitten tussen de snelheidservaring van een bekabelde verbinding en een draadloze oplossing zoals Wi-Fi. Wij adviseren vaak om eerst een speedtest uit te voeren. Kom je er niet uit? Neem dan contact op, wij helpen je graag
Als cloudopslagservice heeft OneDrive veel andere beveiligingsfuncties. Inclusief: Virusscans naar bekende bedreigingen bij downloaden - De Windows Defender antimalware-engine scant documenten op het moment van downloaden op inhoud die overeenkomt met een AV-handtekening.

Staat je vraag niet in bovenstaande FAQ of heb je een andere vraag, stuur dan een mail aan support@connect4it.nl. We helpen je zo snel mogelijk.

Aan de slag?

Bel of mail ons om een afspraak te maken!

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.